Με 1,9 δισεκατομμύρια θεατές και 5 δισεκατομμύρια προβολές βίντεο την ημέρα, το YouTube είναι ένα χρυσωρυχείο ευκαιριών για τους εκκολαπτόμενους επιχειρηματίες ή καλλιτέχνες, που προσπαθούν να φτιάξουν ένα «όνομα» και να γίνουν γνωστοί.
Ως ένα δωρεάν κανάλι κοινωνικού μάρκετινγκ με τόσο μεγάλη εμβέλεια, είναι σίγουρα ένα κανάλι στο οποίο αξίζει να επενδύσετε. Αλλά με τριακόσιες και πλέον ώρες βίντεο, που ανεβαίνουν στο YouTube ανά λεπτό, ο ανταγωνισμός είναι πολύ μεγάλος.
Οι μετρήσεις του YouTube (προβολές, επισημάνσεις “μου αρέσει”, επισημάνσεις “δεν μου αρέσει” και οι εγγραφές) αντικατοπτρίζουν το πόσες φορές υπήρξε αλληλεπίδραση με κάποιο βίντεο ή κανάλι στο YouTube. Αυτές οι μετρήσεις μπορεί να αποτελέσουν σημαντικό δείκτη μέτρησης της συνολικής δημοτικότητας του βίντεο ή του καναλιού σας.
Τι χρειάζεται όμως για να γίνει το βίντεο σου, το βίντεο με τα περισσότερα likes στο YouTube;
Αν κάποιος σας ζητήσει να ονομάσετε το βίντεο που σας αρέσει περισσότερο στο YouTube, μπορεί να μπείτε στον πειρασμό να ονομάσετε ένα μουσικό βίντεο από την Taylor Swift, τον Ed Sheeran ή τον Justin Bieber για παράδειγμα. Και δεν θα πέσετε πολύ μακριά από την αλήθεια.
Αυτοί είναι μερικοί από τους πιο γνωστούς και δημοφιλείς καλλιτέχνες στον κόσμο. Η δημοτικότητα και η φήμη τους παίζουν μεγάλο ρόλο στην αύξηση των προβολών και των like τους. Στην πραγματικότητα, η ιδιότητά τους ως διασημότητας σημαίνει, ότι όχι μόνο δεν χρειάζεται να εργαστούν τόσο σκληρά για να προωθήσουν τα βίντεό τους, αλλά υπάρχει στην πραγματικότητα μεγάλη ανυπομονησία για την κυκλοφορία των βίντεό τους.
Βέβαια αυτοί αποτελούν τη μειοψηφία
Ως επιχειρηματίας ,που ξεκινά από το μηδέν, θα χρειαστείτε μια εντελώς διαφορετική προσέγγιση, εάν θέλετε το βίντεό σας να γίνει το βίντεο με τα περισσότερα like στο YouTube.
Σημειώστε, ότι ενώ η δημοτικότητα ενός βίντεο μπορεί να μετρηθεί με τον αριθμό των προβολών ή τον αριθμό των “μου αρέσει” οι περισσότερες προβολές του βίντεο δεν σημαίνουν πάντα και περισσότερα likes.
Για παράδειγμα, ένα βίντεο, που μπορεί να θυμάστε αλλά μάλλον δεν σας αρέσει, είναι αυτό της Rebecca Black’s-το “Friday”.
Αυτό το βίντεο έγινε viral το 2011 για όλους τους λάθος λόγους. Από φρικτούς στίχους και κακή μουσική έως πρόχειρη και κακή παραγωγή βιντεοκλίπ, ονομάστηκε «το χειρότερο τραγούδι του κόσμου» από τους κριτικούς. Αν το σχέδιο της Black ήταν να γίνει το βίντεο της, το βίντεο με τα περισσότερα like στο YouTube, δεν θα μπορούσε να είχε κάνει κάτι χειρότερο από αυτό που έκανε.
Από τότε, το βίντεο έχει συγκεντρώσει σχεδόν 133 εκατομμύρια προβολές και 958 χιλιάδες likes. Αλλά αυτό που είναι πιο εντυπωσιακό εδώ δεν είναι ο αριθμός των προβολών ή των “likes” αλλά ο αριθμός των αντίχειρων προς τα κάτω: 3,5 εκατομμύρια “dislikes”- υπερτριπλάσιος αριθμός των “likes”. Παρά την υψηλή τηλεθέαση του υπάρχουν προφανώς περισσότεροι άνθρωποι που αντιπαθούν το τραγούδι παρά τους αρέσει.
Αλλά αυτή είναι και μαγεία του YouTube
Ωστόσο, τα πιο δημοφιλή βίντεο στο YouTube παραμένουν τα μουσικά βίντεο, τα περισσότερα από τα οποία βρίσκονται επίσης στη λίστα με τα βίντεο με τις περισσότερες προβολές. Πάρτε για παράδειγμα το πρώτο των πρώτων, το “Despacito” με πάνω από 8 δισεκατομμύρια προβολές και σχεδόν 32 εκατομμύρια like!
Οπότε, ό,τι κι αν κάνουν αυτοί οι τύποι το κάνουν μάλλον σωστά και με τον τρόπο αυτό, διεκδικούν τις πρώτες θέσεις στα βίντεο με τις περισσότερες προβολές αλλά και τα περισσότερα like.
Πηγή: www.oberlo.com