Όσον αφορά τους δημιουργούς περιεχομένου YouTube, ο MrBeast υπερτερεί του ανταγωνισμού. Με 232 εκατομμύρια συνδρομητές, ο MrBeast κερδίζει 50 εκατομμύρια $+ ετησίως μόνο από το YouTube. Ωστόσο, τα έσοδά του από το YouTube δεν είναι τίποτα σε σύγκριση με την υπόλοιπη αυτοκρατορία του δημιουργίας περιεχομένου.
Ένας «ειδικός» στην ανθρώπινη ψυχολογία
Σε ηλικία 13 ετών, ο Jimmy Donaldson πήρε το όνομα MrBeast και άρχισε να δημιουργεί περιεχόμενο στο YouTube, κυρίως βιντεοπαιχνίδια. Ο MrBeast έχει δημιουργήσει περιεχόμενο από το 2012 και κανένας άλλος δημιουργός δεν έχει συστηματοποιήσει αποτελεσματικά τη διαδικασία του να γίνει viral όπως αυτός. Μελετώντας αλγόριθμους και ακολουθώντας τις τάσεις προβολής, ο MrBeast δεν είναι απλώς ειδικός στη δημιουργία περιεχομένου. Είναι ειδικός στην ανθρώπινη ψυχολογία: ξέρει τι θέλουν οι μάζες και το σερβίρει σε μια ασημένια πιατέλα.
Το πραγματικό σοκ είναι, ότι ο MrBeast δεν αποφέρει κέρδος στο YouTube. Όλα τα έσοδα του YouTube επιστρέφουν απευθείας στο κόστος παραγωγής βίντεο, το οποίο κυμαίνεται από 500.000 $ έως 1 εκατομμύριο $ ανά βίντεο! Τα μεγαλύτερα έργα συνοδεύονται από ακόμη υψηλότερες τιμές, όπως το βίντεό του στο “Real Life Squid Game”, το οποίο κοστίζει 3,5 εκατομμύρια δολάρια. Ας είμαστε ξεκάθαροι: δεν σπαταλά χρήματα. Στην πραγματικότητα, επενδύει ξανά στην επωνυμία του για να επεκταθεί σε προϊόντα απευθείας στον καταναλωτή.
Η καινοτομία: Μετατροπή ενός παγκόσμιου κοινού σε πελάτες
Τα 50 εκατομμύρια $+ που ξοδεύει ο MrBeast κάθε χρόνο για να παράγει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας, έχουν ως αποτέλεσμα την προσέλκυση του παγκόσμιου κοινού που οι μεγαλύτερες μάρκες του κόσμου θα μπορούσαν μόνο να ονειρεύονται:
MrBeast: 232 εκατομμύρια συνδρομητές
MrBeast Gaming: 41,3 εκατ
Beast Reacts: 31,9
MrBeast en Español: 25,3
MrBeast στα Πορτογαλικά: 6,07
MrBeast στα αραβικά: 3,04
Με πολλά κανάλια που αντλούν περιεχόμενο και μεταγλωττίζουν viral βίντεο σε 11 διαφορετικές γλώσσες, ο Mr. Beast διαθέτει μια ασυναγώνιστη πλατφόρμα για την προώθηση των προϊόντων του παγκοσμίως.
Οι επιχειρήσεις που διοχετεύει το κοινό του
Διοχετεύει τους θεατές του σε τρεις κύριες επιχειρήσεις: το MrBeast Store, το Feastables και το MrBeast Burger.
Το κατάστημα MrBeast μοιάζει με το τυπικό σας κατάστημα εμπορικών επιρροών. Το άτυπο μέρος: παράγει 3 εκατομμύρια $ το μήνα. Προφανώς, τα βίντεό του στο YouTube προωθούν και παρουσιάζουν τα εμπορεύματα, αλλά δημιουργεί επίσης μια αίσθηση αποκλειστικότητας και επείγουσας ανάγκης μέσω των αντικειμένων περιορισμένης έκδοσης.
Τα πράγματα γίνονται πιο περίπλοκα με το MrBeast Burger, μια αλυσίδα μπέργκερ χωρίς φυσική βιτρίνα. Αντίθετα, χρησιμοποιεί ένα μοντέλο κουζίνας cloud, που συνεργάζεται με εκατοντάδες κουζίνες και εστιατόρια σε όλη τη χώρα, δίνοντάς τους τα συστατικά και τις οδηγίες για να φτιάξουν το Beast Burger και να δέχονται παραγγελίες στο διαδίκτυο. Μέχρι τον Ιανουάριο του 2023, το Beast Burger απέφερε έσοδα 150 εκατομμυρίων δολαρίων με καθαρά κέρδη 30 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η πιο προσοδοφόρα επιχείρησή του είναι η Featables, μια εταιρεία σοκολάτας που έχει σχεδιαστεί για να ταράξει τη βιομηχανία γλυκών που, κατά την άποψη του MrBeast, δεν έχει δει καμία καινοτομία εδώ και 50 χρόνια. Το λανσάρισμα του Feastable σίγουρα ταρακούνησε τα πράγματα: τοποθέτησε 10 «Mystery Tickets» στην πρώτη παρτίδα σοκολάτας, που προσκαλούσε τους νικητές να λάβουν μέρος στο βίντεό του με θέμα τον Willy Wonka, με τον ποταμό σοκολάτας και τα δωμάτια από marshmallows. Σε μια ομιλία στο All-In podcast, ο MrBeast αποκάλυψε ότι το Feastables παράγει «μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια» κάθε χρόνο!
Πηγή: capitalletter.com