Ο κόσμος έχει εμμονή με το πορσελάνινο δέρμα των γυναικών από την Κορέα και την k-beauty. Η τάση ξεκίνησε με τη ρουτίνα περιποίησης δέρματος 10 βημάτων, που έγινε γνωστή, κυρίως από βίντεο στο YouTube και σήμερα πλέον η Κορεάτικη Ομορφιά είναι δημοφιλής σε όλο τον κόσμο. Ήδη από το 2017, η βιομηχανία ομορφιάς της Νότιας Κορέας άξιζε πάνω από £10 δισεκατομμύρια.
Τι είναι το K-beauty;
Το K-beauty είναι το όνομα που δόθηκε στη βιομηχανία ομορφιάς στη Νότια Κορέα – όπως το K-pop αναφέρεται στη δημοφιλή κορεατική μουσική. Η ομορφιά είναι μεγάλη επιχείρηση στη χώρα. Μασάζ, περιποιήσεις προσώπου, θεραπείες νυχιών, styling μαλλιών και μακιγιάζ, αποτελούν μέρος μιας βιομηχανίας πολλών δισεκατομμυρίων, που είναι απίστευτα δημοφιλής. Η βιομηχανία K-beauty απευθύνεται σε όλους, άνδρες και γυναίκες, και δεν αφορά μόνο το μακιγιάζ. Μεγάλη έμφαση δίνεται στην περιποίηση του δέρματος. Η ενυδάτωση και η φροντίδα του δέρματός σας, πριν καν σκεφτείτε να βάλετε προϊόντα σε αυτό, είναι εξαιρετικά σημαντική. Στην κορεατική κουλτούρα είναι βαθιά ριζωμένο από πολύ μικρή ηλικία το να φροντίζεις το δέρμα σου.
Γιατί το K-beauty είναι τόσο δημοφιλές;
Ένας από τους λόγους που ο κόσμος έχει γοητευτεί τόσο πολύ με το K-beauty είναι, επειδή είναι τόσο προνοητικό.
Πριν κυκλοφορήσουν τα προϊόντα K-beauty, γίνεται πολλή έρευνα, για το πώς θα έπρεπε να είναι. Αυτό συμβαίνει επειδή υπάρχουν τόσες πολλές εταιρείες που ανταγωνίζονται, για να έχουν τα καλύτερα είδη στα ράφια των καταστημάτων. Οι βασικοί λόγοι για τη φήμη της K-Beauty παγκοσμίως είναι: Καλύτερη ποιότητα, αποτελεσματικότητα, ασφάλεια, υψηλή παραγωγικότητα καθώς και χαμηλή τιμή. Η πολύχρωμη, διασκεδαστική συσκευασία και το έξυπνο μάρκετινγκ έπαιξαν επίσης μεγάλο ρόλο. Η κορεάτικη ομορφιά προσπαθεί επίσης να χρησιμοποιήσει φυσικά και περίεργα συστατικά, όπως βλέννα σαλιγκαριού ή πρόπολη μέλισσας, εστιάζοντας στη θρέψη και την περιποίηση του δέρματος, αντί να καλύπτει απλώς τις ατέλειες (αν και το κάνει και αυτό πολύ καλά). Το K-Beauty είναι γνωστό για τις μοναδικές συνταγές του. Επιπλέον η βιομηχανία K-beauty έχει βοηθηθεί από τα social media και τους beauty bloggers, καθώς οι άνθρωποι μπορούν να αναζητήσουν τις δικές τους κριτικές και να εμπνευστούν από τα είδωλά τους.
Ποιο είναι το πρόβλημα με την K-beauty;
Η βιομηχανία ομορφιάς σε όλο τον κόσμο έχει αντιμετωπίσει επικρίσεις επειδή ασκεί υπερβολική πίεση στους ανθρώπους – ειδικά στους νέους- να δείχνουν με έναν συγκεκριμένο τρόπο. Στη Νότια Κορέα, οι έφηβοι για παράδειγμα, σκέφτονται περισσότερο την εξωτερική τους εμφάνιση και συχνά νιώθουν άσχημα με τον εαυτό τους όταν δεν φορούν μακιγιάζ. Όπως χαρακτηριστικά είπε μια έφηβη στο Newsround, «Όλοι είναι όμορφοι, γιατί να μην θέλω να είμαι κι εγώ όμορφη;»
Η Νότια Κορέα εξάγει περισσότερα από 2,6 δισεκατομμύρια δολάρια σε προϊόντα ομορφιάς ετησίως, σύμφωνα με την τελωνειακή υπηρεσία της χώρας. Και όπως πολύ χαρακτηριστικά είπε η συντάκτρια ομορφιάς του Marie Claire, «η γοητεία με τα κορεάτικα καλλυντικά οφείλεται στο πόσο καινοτόμα είναι. Η βιομηχανία ομορφιάς της Νότιας Κορέας είναι περίπου 10-12 χρόνια μπροστά από τον υπόλοιπο κόσμο».
Πηγή: www.bbc.co.uk
.