Η εργασιακή δέσμευση είναι μια ψυχολογική κατάσταση, που περιγράφει τη σχέση του εργαζόμενου με τον οργανισμό που δουλεύει και αντικατοπτρίζει την επιθυμία ή την ανάγκη του να μείνει σε αυτόν. Η δέσμευση των εργαζομένων είναι το κλειδί για την οικοδόμηση μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Αλλά η προώθηση της αφοσίωσης και της δέσμευσης των εργαζομένων δεν είναι εύκολη: παγκοσμίως, μόνο το 20% των εργαζομένων είναι αφοσιωμένο στην εργασία του. Τι πήγε στραβά λοιπόν; Η δέσμευση των εργαζομένων δεν έχει να κάνει με τα οφέλη ή τα μπόνους. Είναι το να είσαι μέρος μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Όταν οι εργαζόμενοι αισθάνονται αφοσίωση και δέσμευση, νοιάζονται για την εταιρεία και κάνουν το καλύτερο δυνατό για την επίτευξη των στόχων της.
Η σημασία της δέσμευσης των εργαζομένων
Οι αφοσιωμένοι υπάλληλοι κάνουν το καλύτερο δυνατό για να επιτύχουν τους στόχους της επιχείρησης και είναι πρόθυμοι να κάνουν το κάτι παραπάνω για να συμβάλουν στην επιτυχία της. Η δέσμευση των εργαζομένων έχει γίνει μια από τις κορυφαίες προτεραιότητες για τις περισσότερες επιχειρήσεις και να γιατί:
•Οι εταιρείες με υψηλής δέσμευσης εργατικό δυναμικό είναι 21% πιο κερδοφόρες και παρουσιάζουν επίσης 17% υψηλότερη βαθμολογία στην παραγωγικότητα.
•Βελτιώνει το ηθικό στο χώρο εργασίας.
•Μειώνει τις απουσίες. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη δείχνει, ότι οι χώροι εργασίας με υψηλή αφοσίωση παρουσίασαν 41% λιγότερες απουσίες.
•Οι αφοσιωμένοι υπάλληλοι παρέχουν καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών.
•Η χαμηλή δέσμευση των εργαζομένων είναι ένα δαπανηρό πρόβλημα!
•Το σωστό management είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των πρωτοβουλιών και των τακτικών δέσμευσης των εργαζομένων.
Ο ρόλος της συναισθηματικής σύνδεσης
Η πλειονότητα του εργατικού δυναμικού σε όλο τον κόσμο είτε βλέπει αρνητικά τον χώρο εργασίας του είτε κάνει μόνο το ελάχιστο για να βγάλει πέρα τη μέρα, με ελάχιστο έως καθόλου συναισθηματικό δέσιμο. Το 73% των εργαζομένων σκέφτεται να εγκαταλείψει τη δουλειά του. Η αλλαγή εργασίας δεν έχει να κάνει με τα χρήματα, καθώς το 86%των millennials θα δεχόταν μείωση μισθού για την ευκαιρία να εργαστούν στην ιδανική δουλειά. Για να παραμείνουν σε μια δουλειά, οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν σχέσεις με άλλα άτομα στο χώρο εργασίας και η επαγγελματική ζωή πρέπει να είναι ισορροπημένη με την προσωπική τους ζωή. Οι εργαζόμενοι είναι επίσης πιο πιθανό να αναζητήσουν άλλη δουλειά, εάν το κάνουν και οι συνάδελφοί τους, επομένως οι εταιρείες θα πρέπει να προσέχουν για ένα φαινόμενο ντόμινο στο εργατικό τους δυναμικό.
Η καλή εταιρική κουλτούρα αυξάνει τα έσοδα κατά 4 φορές
Σε μια σημαντική μακροπρόθεσμη μελέτη, οι εταιρείες που είχαν την καλύτερη εταιρική κουλτούρα, που ενθάρρυναν ηγετικές πρωτοβουλίες και εκτιμούσαν ιδιαίτερα τους υπαλλήλους και τους πελάτες τους, αύξησαν τα έσοδα τους κατά 682%. Η εταιρική κουλτούρα και η αφοσίωση των εργαζομένων συμβαδίζουν. Μια επιχείρηση που εστιάζει στη δέσμευση των εργαζομένων και στη βελτίωση της, θα απολαμβάνει τα οφέλη των αυξημένων εσόδων, της αυξημένης παραγωγικότητας και της αυξημένης δέσμευσης των εργαζομένων.
Η εξασφάλιση προκλήσεων και δυνατοτήτων ανάπτυξης
1 στους 3 επαγγελματίες αναφέρουν την πλήξη και την ανάγκη για νέες προκλήσεις ως τους κύριους λόγους για να εγκαταλείψουν τη δουλειά τους. Ο δεύτερος λόγος ήταν το γεγονός, ότι η εργασιακή κουλτούρα δεν ταίριαζε στον εργαζόμενο ή στις αξίες του. Το να διασφαλίζετε ότι οι εργαζόμενοι έχουν αρκετές προκλήσεις και ποικιλία στην εργάσιμη ημέρα τους είναι ένα από τα πιο σημαντικά διοικητικά καθήκοντα. Χωρίς την ικανότητα να εξελιχθούν οι νεότερες γενιές χάνουν το κίνητρο και αρχίζουν να αναζητούν αλλού δουλειά. Η προσωπική τους ανάπτυξη είναι φυσικά καλή και για την εταιρεία, και καθώς οι εργαζόμενοι αναπτύσσουν τις δεξιότητες και τις ικανότητές τους, το προϊόν εργασίας τους γίνεται πιο εκλεπτυσμένο και η εταιρεία γίνεται πιο κερδοφόρα. Το 37% των εργαζομένων θεωρεί την αναγνώριση της δουλειάς τους από ένας διευθυντή ή μια εταιρεία τη σημαντικότερη μέθοδο υποστήριξης.
Ο Ρόλος της Εσωτερικής Επικοινωνίας στη Δέσμευση των Εργαζομένων
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κοιτάξετε όταν πρόκειται για τη βελτίωση της αφοσίωσης των εργαζομένων είναι η επικοινωνία. 1 στα 3 άτομα δεν εμπιστεύεται τον εργοδότη του. Όταν μια εταιρεία εφαρμόζει μια εξαιρετική στρατηγική εσωτερικής επικοινωνίας, οι εργαζόμενοι αισθάνονται πιο ενημερωμένοι, ασφαλείς και παρακινημένοι να επιτύχουν τους στόχους της εταιρείας. Έτσι, πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε την επόμενη στρατηγική αφοσίωσης των εργαζομένων σας, ξεκινήστε με την εσωτερική σας επικοινωνία!
Εν κατακλείδι, το να θεωρείτε τους εργαζομένους δεδομένους, είναι ένας σίγουρος τρόπος, για να μειωθούν τα επίπεδα δέσμευσης τους. Αντίθετα, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι υπάλληλοί σας αισθάνονται ότι τους ακούνε και τους εκτιμούν. Η αναγνώριση οδηγεί σε αυξημένα κίνητρα, αίσθηση υπερηφάνειας και αυξημένη αυτοπεποίθηση στην εργασία, γεγονός που με τη σειρά του αυξάνει την πρωτοβουλία των εργαζομένων και την ανάληψη ευθύνης για το δικό του προϊόν εργασίας.
Πηγή: haiilo.com