Οι περισσότεροι από εμάς που ακολουθούμε μία ρουτίνα περιποίησης προσώπου, έχουμε ακούσει για τη νιασιναμίδη, καθώς πρόκειται για ένα θρεπτικό συστατικό, με πλούσια οφέλη που αποτελούν τη βάση μίας λαμπερής και υγιούς επιδερμίδας.
Εν έτει 2023, η νιασιναμίδη κάνει το γύρο του κόσμου με πάνω από 50 εκατομμύρια πιστούς «οπαδούς» της, υποστηρίζοντας ότι το skincare προϊόν αυτό, έχει αλλάξει ριζικά την επιδερμίδα τους, τόσο σε μικρές όσο και σε μεγαλύτερες ηλικίες. Είναι λοιπόν, ο ορός νιασιναμίδης το νέο beauty trend του 2023;
Τι υποστηρίζουν οι ειδικοί για την νιασιναμίδη;
Από τα κλασικά αγαπημένα προϊόντα, έως τις νέες τάσεις, υπάρχουν πολλά συστατικά περιποίησης της επιδερμίδας που καλό θα ήταν να παρακολουθούμε.
Όπως συνέβη το 2022 με τον ορό βιταμίνης C, έτσι ακριβώς και με τη νιασιναμίδη, ο διεθνούς φήμης δερματολόγος του Πανεπιστημίου της Βοστόνης, Dr Garshick, πιστεύει ότι θα είναι παντού το 2023. Μάλιστα τονίζει ότι είναι το ιδανικότερο skincare προϊόν, καθώς απευθύνεται σχεδόν σε όλες τις ηλικίες, είναι οικονομικό και αν εφαρμοστεί με τον κατάλληλο τρόπο, τα αποτελέσματα θα είναι εντυπωσιακά.
Οι καταναλωτές το 2023
Η αποτελεσματικότητα της νιασιναμίδης ως τοπικού συστατικού σε καλλυντικά και προϊόντα ομορφιάς δεν αμφισβητείται, για αυτό και ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές την επιλέγουν. Η Dr Scrimshaw αποδίδει το ανανεωμένο ενδιαφέρον για τη νιασιναμίδη σε εκείνους που συνεχίζουν «να αναζητούν φυσικά συστατικά, σε συνδυασμό με τα οφέλη των βιταμινών ως βασικών ουσιών στο χώρο της ομορφιάς».
Μάλιστα, εξηγεί πως οι καταναλωτές έχουν πλέον πολύ περισσότερες γνώσεις σχετικά με αυτά τα συστατικά, και ξέρουν πολύ καλύτερα τι οφείλουν να προσέξουν, σε σχέση με πριν από μερικά χρόνια, λόγω του Tik Tok και του Instagram.
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον
Από τη στιγμή που εκατομμύρια άνθρωποι παγκοσμίως ενημερώνονται για τα skincare συστατικά μέσω blog, βίντεο στο YouTube και στο TikTok, το αγοραστικό κοινό θα αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Καθώς οι καταναλωτές συνεχίζουν να γίνονται πιο έμπειροι στη λήψη ενημερωμένων αποφάσεων σχετικά με την υγεία του δέρματός τους, είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρείες να εξετάσουν πώς αυτές οι απαιτήσεις όχι μόνο οδηγούν τις τρέχουσες τάσεις, αλλά επηρεάζουν τις μελλοντικές αγοραστικές συμπεριφορές.
Πηγές: www.elle.com, www.cosmeticsdesign.com