Τα πολυλειτουργικά προϊόντα ομορφιάς είναι προϊόντα, που εξυπηρετούν περισσότερες από μία ανάγκες του δέρματος ή του μακιγιάζ. Είτε πρόκειται για μια ενυδατική κρέμα με αντηλιακή προστασία είτε για ένα κραγιόν πολλαπλών χρήσεων, που λειτουργεί επίσης ως highlighter ή ρουζ, είναι προϊόντα που προσφέρουν στους καταναλωτές περισσότερη λειτουργικότητα, χώρο, χρόνο και οικονομία.
Τα πρώτα Multitasking προϊόντα περιποίησης
Η τάση των πολυλειτουργικών προϊόντων δεν είναι μια νέα ιδέα, αλλά αυξάνεται σε δημοτικότητα με γοργούς ρυθμούς. Στο παρελθόν, έχουμε δει προϊόντα όπως τα σαμπουάν και τα μαλακτικά 2 σε 1. Πριν από περίπου δέκα χρόνια, είδαμε την άνοδο της κρέμας BB ή CC, η οποία μπορεί να συνδυάσει την ενυδατική κρέμα, το foundation, τα οφέλη περιποίησης του δέρματος και τον δείκτη προστασίας σε ένα προϊόν. Πλέον, ο χώρος της ομορφιάς είναι αρκετά διαφορετικός με μια ευρεία και αυξανόμενη γκάμα προϊόντων πολλαπλών χρήσεων.
Ο ρόλος της πανδημίας
Η πανδημία του 2020 άλλαξε πολλές πτυχές της ζωής μας, συμπεριλαμβανομένων των τύπων προϊόντων που καταναλώναμε. Την τελευταία δεκαετία είχαμε την άνοδο του “K-Beauty” με τα πολλά στάδια και τη χρονοβόρα ρουτίνα, αλλά μετά την πανδημία, οι καταναλωτές αναζητούν πλέον πολλαπλές λειτουργίες και πολλαπλά οφέλη, αποφεύγοντας τις χρονοβόρες ρουτίνες, επιλέγοντας την ποιότητα από την ποσότητα και δίνοντας προτεραιότητα στον ποιοτικό προσωπικό χρόνο.
Οικονομικοί λόγοι
Επιπλέον, η κυμαινόμενη κατάσταση της οικονομίας και ο πληθωρισμός έχουν ωθήσει τους καταναλωτές, να επαναπροσδιορίσουν τις προτεραιότητες που αναζητούν στα προϊόντα που αγοράζουν και να επιλέξουν εκείνα, που είναι αποδοτικά και χρονικά και οικονομικά. Γιατί να αγοράσετε δύο προϊόντα όταν το ένα είναι αρκετό;
Περιβαλλοντικοί λόγοι
Παράλληλα με την οικονομία, οι καταναλωτές συνειδητοποιούν όλο και περισσότερο πώς η αγοραστική τους συμπεριφορά επηρεάζει το περιβάλλον. Μια έκθεση αναφέρει ότι «το 64% λέει ότι η βιωσιμότητα είναι πολύ σημαντική, όταν εξετάζει την αγορά ενός προϊόντος ομορφιάς. Από τα συστατικά μέχρι τις συσκευασίες, οι καταναλωτές αναζητούν μάρκες, που περιορίζουν τα απόβλητα και ελαχιστοποιούν το οικολογικό τους αποτύπωμα. Αυτό μπορεί να φανεί σε προϊόντα, όπως sticks ή multi-balms, μια κατηγορία μια προϊόντων που αύξησε τις πωλήσεις της κατά 192% από πέρυσι.
Είτε πρόκειται για ηθικές αποφάσεις αγοράς που ωφελούν τον πλανήτη, είτε για εξοικονόμηση κόστους ή χρόνου, τα προϊόντα που έχουν πολλές χρήσεις, αντανακλούν τις ανησυχίες του σύγχρονου καταναλωτή, προσφέροντας του προϊόντα, που λειτουργούν πιο αποτελεσματικά και πιο έξυπνα, ενώ παράλληλα μειώνουν τα απόβλητα.
Πηγή: www.primematterlabs.com