Η εφαρμογή TikTok Notes έρχεται σύντομα για να ανταγωνιστεί το Instagram με φωτογραφίες και αναρτήσεις κειμένου. Το “TikTok Notes”, μια πλατφόρμα κοινής χρήσης φωτογραφιών και κειμένων από την εταιρεία κοινωνικής δικτύωσης που γεννήθηκε στο Πεκίνο, είναι η τελευταία τους κίνηση απέναντι στο Instagram.
Η εφαρμογή φαίνεται εξαιρετικά παρόμοια με την πλατφόρμα του Instagram και μάλιστα έχει το ίδιο όνομα με ένα από τα χαρακτηριστικά του Instagram. Ορισμένοι χρήστες του TikTok ανέφεραν ένα αναδυόμενο παράθυρο όταν μοιράζονται αναρτήσεις φωτογραφιών, που λέει, ότι οι φωτογραφίες τους θα κοινοποιηθούν επίσης «προσεχώς» σε μια πλατφόρμα που ονομάζεται TikTok Notes. Πιο συγκεκριμένα: «Το TikTok Notes, μια νέα εφαρμογή για αναρτήσεις φωτογραφιών, έρχεται σύντομα! Οι υπάρχουσες και μελλοντικές δημόσιες φωτογραφικές αναρτήσεις TikTok θα εμφανίζονται και στο TikTok Notes», αναφέρεται στην ειδοποίηση. «Εάν προτιμάτε να μην εμφανίζονται οι δημόσιες αναρτήσεις φωτογραφιών TikTok στα TikTok Notes, απενεργοποιήστε αυτήν τη λειτουργία τώρα.»
Το φαινόμενο της αντιγραφής
Το φαινόμενο της αντιγραφής κυριαρχεί στις πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με τον Mike Proulx, διευθυντή ερευνών στην εταιρεία ανάλυσης Forrester. Ο Proulx πρόσθεσε, ότι αυτές οι λειτουργίες αντιγραφής όταν γίνονται καλά, «αποδίδουν» – όπως όταν το Instagram εισήγαγε τη λειτουργία “stories” απέναντι στον αντίπαλο Snapchat. Αλλά τόνισε ωστόσο, ότι δεν υπάρχει καμία εγγύηση επιτυχίας, δίνοντας το παράδειγμα της αποτυχημένης λειτουργίας “Fleets” του Twitter.
Ο ιστότοπος, notes.tiktok.com, είναι επί του παρόντος ενεργός, αλλά το κουμπί “Άνοιγμα εφαρμογής” δεν λειτουργεί. Μάλλον ο ιστότοπος προσφέρει μια προεπισκόπηση φωτογραφικών αναρτήσεων τύπου Polaroid με στατικές φωτογραφίες και κείμενο στον ανοιχτό λευκό χώρο — όπως το Instagram.
Αν και δεν έχει ανακοινωθεί ημερομηνία κυκλοφορίας για τη νέα εφαρμογή, ούτε έχει οριστικοποιηθεί ο σχεδιασμός, το TikTok επιβεβαίωσε, ότι εργάζεται για έναν χώρο αφιερωμένο σε φωτογραφίες και κείμενο. «Στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής μας για την καινοτομία της εμπειρίας TikTok, διερευνούμε τρόπους για να ενδυναμώσουμε την κοινότητά μας να δημιουργεί και να μοιράζεται τη δημιουργικότητά της με φωτογραφίες και κείμενο σε έναν ειδικό χώρο για αυτές τις μορφές», δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας. Το TechCrunch ανέφερε επίσης, ότι το TikTok πειραματίζεται και με διαφορετικές μορφές, όπως βίντεο διάρκειας 30 λεπτών όπως του YouTube και αναρτήσεις κειμένου απέναντι στους ανταγωνιστές X και Threads.
Πηγή: nypost.com