Ο αριθμός των ανθρώπων, που χρησιμοποιούν το Facebook κάθε μέρα αυξάνεται ξανά. Το πρώτο τρίμηνο, του 2022, ο αριθμός των καθημερινών χρηστών στο γιγάντιο κοινωνικό δίκτυο αυξήθηκε σε 1,96 δισεκατομμύρια από 1,93 δισεκατομμύρια το προηγούμενο τρίμηνο, ανακοίνωσε η εταιρία. Η άνοδος ήταν υψηλότερη από την εκτίμηση της Wall Street για 1,95 δισεκατομμύρια.
Η επιστροφή των χρηστών θα βοηθήσει το Facebook, το οποίο αποτελεί μέρος της μητρικής Meta, να αντιμετωπίσει τις ανησυχίες, ότι έχει κλείσει ο κύκλος του. Πρόσφατα, το κοινωνικό δίκτυο ανέφερε, ότι ο αριθμός των καθημερινών χρηστών μειώθηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της εταιρείας, με αποτέλεσμα οι μετοχές της να πέφτουν πάνω από 26% κάποιες φορές.
Η αύξηση όμως και πάλι των καθημερινών χρηστών, υποδηλώνει ότι το Facebook, ένας σημαντικός μοχλός της διαφημιστικής επιχείρησης της Meta, μπορεί να έχει ακόμα περιθώριο ανάπτυξης.
Η ευρύτερη εταιρεία διαθέτει επίσης την εφαρμογή φωτογραφιών και βίντεο Instagram, την εφαρμογή ανταλλαγής μηνυμάτων WhatsApp και άλλες υπηρεσίες. Συνολικά, οι καθημερινοί χρήστες των υπηρεσιών Meta αυξήθηκαν κατά 6% σε ετήσια βάση στα 2,87 δισεκατομμύρια.
«Περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας σήμερα από ποτέ και είμαι περήφανος για το πώς τα προϊόντα μας εξυπηρετούν τους ανθρώπους σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο επικεφαλής της Meta Mark Zuckerberg, ο οποίος ίδρυσε το Facebook το 2004.
Ωστόσο, η Meta εξακολουθεί να αναφέρει τη χαμηλότερη αύξηση των εσόδων την τελευταία δεκαετία. Το Facebook Meta βλέπει τη μεγαλύτερη απώλεια στην αγορά καθώς οι χρήστες του μειώνονται καθημερινά για πρώτη φορά.
Οι αναλυτές λένε ότι οι επιχειρήσεις αποσύρονται από τη διαφήμιση καθώς παλεύουν με το αυξανόμενο κόστος και την οικονομική αβεβαιότητα, που προέρχονται εν μέρει από τον πόλεμο στην Ουκρανία.
Και ενώ η Google και το Facebook είναι εδώ και πολύ καιρό οι ιστοσελίδες που επιλέγονται για τη διαδικτυακή διαφήμιση, αντιμετωπίζουν πλέον περισσότερο ανταγωνισμό, καθώς νεότερες πλατφόρμες όπως το TikTok προσελκύουν χρήστες. Ο M. Zuckerberg δήλωσε, ότι η εταιρεία επενδύει πλέον σημαντικά στα βίντεο ”Reels” , για να ανταγωνιστεί το TikTok και αναμένει ότι οι πωλήσεις διαφημίσεων θα καλύψουν τη διαφορά.
Η Meta παλεύει επίσης με νέους κανόνες απορρήτου από την Apple, οι οποίοι καθιστούν πιο δύσκολη τη στόχευση διαφημίσεων. Η εταιρεία είπε ότι οι αλλαγές θα μπορούσαν να της κοστίσουν 10 δισεκατομμύρια δολάρια σε χαμένες πωλήσεις φέτος.
Αναμένει έσοδα τους επόμενους μήνες από 28 έως 30 δισ. δολάρια – κάτω από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η Meta είπε ότι αυτό αντικατοπτρίζει παράγοντες όπως ο πόλεμος στην Ουκρανία και ο πιθανός αντίκτυπος των ρυθμιστικών αλλαγών στην Ευρώπη.
Το Facebook όμως δείχνει να έχει αντοχές και απ’ ότι φαίνεται ήρθε για να μείνει. Το άλμα στους καθημερινούς χρήστες σηματοδοτεί ότι η ανάπτυξη του δεν έχει κορυφωθεί.
Πηγή: www.cnet.com