Στα πλαίσια έρευνας, αναλύθηκαν πάνω από 30.000 αναρτήσεις στο Instagram, εργαζόμενων σε εταιρίες διάφορων μεγεθών. Από πολυεθνικές μέχρι μικρά τοπικά brands. Αυτές, μελετήθηκαν περαιτέρω από μια ομάδα ειδικών του Instagram, που απευθύνεται σε ένα κοινό 170.000 ακόλουθων.
Στόχος ήταν να βρεθεί, η πλέον κατάλληλη ώρα, για να έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες μία ανάρτηση να διαβαστεί, να συγκεντρώσει τα περισσότερα σχόλια και τα περισσότερα likes.
Αποτελέσματα
Η καλύτερη παγκοσμίως στιγμή, για να αναρτήσεις κάτι στο Instagram, είναι στις 11.00 το πρωί της Τετάρτης!
Οι εργαζόμενοι των εταιριών, ήταν πιθανότερο να ασχοληθούν με το Instagram σε ώρα εργασίας, στα μέσα της εβδομάδας και στο μέσο της ημέρας. Και αυτό ακούγεται λογικό. Είναι μία καλή μέρα και ώρα να κάνει κάποιος ένα διάλειμμα από την εργασία του και κατά κάποιο τρόπο, να σπάσει τη ρουτίνα της ημέρας αλλά και της εβδομάδας στη «μέση».
Τα Σαββατοκύριακα (και κυρίως το Σάββατο) ήταν οι χειρότερες μέρες και οι αναρτήσεις είχαν τη μικρότερη ανταπόκριση.
Το γεγονός ότι οι άνθρωποι αυτές τις δύο μέρες, περνούν περισσότερο χρόνο στον «πραγματικό» κόσμο, βγαίνουν, ψωνίζουν, αφιερώνουν χρόνο στην οικογένεια τους, διασκεδάζουν κλπ., αυτόματα μειώνει και χρόνο που περνούν στο διαδίκτυο.
Η ίδια ανάλυση έγινε και για τα Instagram Reels, τα ψυχαγωγικά, εντυπωσιακά βιντεάκια των 15 δευτερολέπτων, με τα οποία μπορείτε να αφηγηθείτε την ιστορία της εταιρίας ή της επωνυμίας σας έξυπνα και δημιουργικά, να κατατοπίσετε το κοινό σας και να προβληθείτε με πρωτότυπο τρόπο.
Τα αποτελέσματα έδειξαν, ότι καλύτερη στιγμή για αναρτήσεις είναι μεταξύ 9-12 το πρωί, από Δευτέρα ως Πέμπτη.
Τα Instagram Reels, θεωρούνται από πολλούς ως ο μεγάλος ανταγωνιστής του TikTok. Αν θέλετε να αυξήσετε τον αριθμό των ακολούθων σας, ανεβάστε Reels! Η ανάλυση των δεδομένων έδειξε ότι οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, τα Reels έχουν μεγαλύτερη αποδοχή και προκαλούν μεγαλύτερη αλληλεπίδραση έως και 300% περισσότερο από τα συνηθισμένα βίντεο του Instagram.
Πηγή: blog.hootsuite.com