Έχετε ακούσει σίγουρα για τη Black Friday. Ωστόσο οι καταναλωτές που κυνηγούν τις προσφορές, έχουν έναν λόγο να ψωνίζουν online μία ημέρα ακόμα, την Travel Tuesday. Η «Travel Tuesday» – η πρώτη Τρίτη μετά τις αμερικανικές διακοπές της Ημέρας των Ευχαριστιών – απευθύνεται σε όσους αναζητούν εκπτώσεις σε ταξίδια και όχι σε ηλεκτρικές συσκευές και επώνυμα ρούχα και αξεσουάρ.
Small Business Saturday και Cyber Monday
Η επιτυχία της Black Friday, που τράβηξε το ενδιαφέρον των καταναλωτών έχει ωθήσει παρόμοιες προσπάθειες μάρκετινγκ που συνδέονται με τις κοντινές μέρες. Η επόμενη ημέρα λοιπόν της Black Friday έγινε γνωστή ως Small Business Saturday (Το Σάββατο των Μικρών Επιχειρήσεων). Ξεκίνησε το 2010 ως μέρος μιας προσπάθειας της American Express να ενθαρρύνει τους αγοραστές να συχνάζουν σε μικρά, ανεξάρτητα καταστήματα. Δύο μέρες μετά έρχεται η Cyber Monday, η οποία πήρε το όνομά της το 2005, όταν η Εθνική Ομοσπονδία Λιανικού Εμπορίου παρατήρησε, ότι πολλοί καταναλωτές συνέχισαν να ψωνίζουν διαδικτυακά δώρα για τις γιορτές μετά το τέλος του Σαββατοκύριακου της Ημέρας των Ευχαριστιών.
Προσφορές για ταξιδιωτικές αγορές
Ο πιο πρόσφατος συμμετέχων σε αυτήν την κατηγορία προωθήσεων μάρκετινγκ, είναι η Travel Tuesday—μια ημέρα κατά την οποία οι αγοραστές μπορούν να βρουν προσφορές για ταξιδιωτικές αγορές, όπως διαμονή σε ξενοδοχεία ή αεροπορικές πτήσεις. Σε ένα άρθρο του 2018, οι New York Times απέδωσαν τη διάδοση της Travel Tuesday στην πλατφόρμα online κρατήσεων Hopper. Τα τελευταία δύο χρόνια, η Travel Tuesday έχει κερδίσει το αυξανόμενο ενδιαφέρον των καταναλωτές που αναζητούν ταξιδιωτικές ευκαιρίες και σε άλλες χώρες. Οι επιχειρηματίες του ταξιδιωτικού κλάδου είναι σίγουρο, ότι σύντομα θα επωφεληθούν από αυτό το φαινόμενο, βρίσκοντας τρόπους να διαμορφώσουν σχετικές προσφορές και καμπάνιες γύρω από αυτό.
Το ενδιαφέρον διαδικτυακής αναζήτησης για την Travel Tuesday
Για το 2024 η Travel Tuesday θα λάβει χώρα την Τρίτη 3 Δεκεμβρίου. Ο όγκος των αναζητήσεων στο Google για τον όρο “Travel Tuesday” αυξάνεται ραγδαία τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας αύξηση περισσότερο από 500 % από το 2021 έως το 2023. Η ημέρα είναι μέχρι στιγμής διαδεδομένη σε μεγάλο βαθμό στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Αυξημένο ενδιαφέρον παρατηρείται επίσης στην Αυστραλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ολλανδία και την Ισπανία. Και στα δικά μας!
Πηγή: Independent